loading...
sepi
sepehr بازدید : 54 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید سیم کارت قسطی، یکی از روش های خرید سیم کارت است که به تازگی در بین کاربران و فروشندگان سیم کارت آمده است. این نوع خرید برای سیم کارت های دائمی که دارای قیمت های بالایی هستند در نظر گرفته می شود. سیم کارت های اعتباری معمولا در هر شماره‌ای که باشند قیمت آنها در حدی نیست که نتوان نسبت به پرداخت آن اقدام کرد و تمام افراد می توانند اقدام به خرید آنها در گونه های متفاوت نمایند. سیم کارت های دائمی با توجه به کاربرد آنها دارای قیمت بیشتری هستند که در اینجا نیاز به خرید سیم کارت قسطی بسیار واضح مشخص می شود. سیم کارت های دائمی همانطور که در جریان هستید، برای استفاده دائمی و بدون محدودیت خریداری می شوند. این سیم کارت ها نیاز به خرید اعتبار و شارژ جهت استفاده نخواهند داشت و می توان از آنها در تمام زمان ها استفاده کرد. معمولا هزینه‌ی تماس این نوع سیم کارت به صورت ماهیانه محاسبه شده و پرداخت می شود.

خرید سیم کارت قسطی با توجه به قیمت سیم کارت های دائمی در نظر گرفته شده است. سیم کارت های دائمی مخصوص اپراتور های خدمات ارتباطی مختلف با توجه به نوع شماره آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند. معمولا شماره های رند قیمت بالاتری نسبت به شماره های معمولی خواهند داشت و میزان قیمت بستگی به نوع رند بودن آنها دارد. سیم کارت قسطی را می توان در انواع مختلفی با شرایط متفاوتی با توجه به سامانه مورد نظر برای خرید خریداری کرد. در حال حاضر سامانه های الکترونیکی متفاوتی راه اندازی شده اند که در زمینه خرید و فروش سیم کارت صفر و دسته دوم در شرایط متفاوتی فعالیت می کنند. این سامانه ها امکان خرید قسطی سیم کارت هم دارند که از محبوب ترین آنها می توان رند باز را معرفی کرد.

خرید سیم کارت قسطی همراه اول

روش های مختلف خرید سیم کارت قسطی

سیم کارت قسطی در گونه های مختلف را می توان با طرح های ارائه شده توسط فروشندگان و سامانه ها خریداری کرد. در حال حاضر فروشندگان اندکی در این زمینه فعالیت دارند که باید با توجه به شرایط و بررسی طرح های پرداختی آنها اقدام به خرید سیم کارت های قسطی نمایید. سامانه های الکترونیکی که در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند به صورت های مختلفی اقدام به فروش سیم کارت قسطی می نمایند. معمولا طرح هایی در این زمینه به کاربران معرفی می کنند که در آن تمام شرایط خریداری یک سیم کارت قسطی توضیح داده شده است. برای مثال می توان به طرح شش ماهه همراه اول اشاره کرد که سیم کارت های دائمی را با اقساط 6 ماهه به فروش می رساند.

برای خرید سیم کارت قسطی طرح های دیگری مثل طرح 36 ماهه در نظر گرفته می شود. این طرح ها با توجه به شیوه‌ی پرداخت دارای محدودیت هایی هستند که لازمه این گونه خریداری سیم کارت می باشد. با توجه به قسطی بودن پرداخت قیمت سیم کارت ها، باید شرایطی برای تحویل سر وقت ودیعه در نظر گرفته شود که با توجه به مدت زمان پرداخت این شرایط را در نظر خواهند گرفت. افرادی که تمایل به خرید سیم کارت قسطی دارند باید تمام این شرایط را مطالعه کرده و با آن موافقت نمایند. در این مواقع برای خرید سیم کارت قسطی مورد نظر خود باید اقداماتی انجام دهید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

چگونگی خرید سیم کارت قسطی

برای خرید سیم کارت قسطی رند، سیم کارت قسطی 0912 و یا سایر سیم کارت های قسطی باید به سامانه الکترونیکی مورد نظر مراجعه کنید. در حال حاضر با جستجوی عبارت سیم کارت قسطی می توانید تمام سامانه های الکترونیکی مورد نظر را در این زمینه مشاهده کنید که با توجه به نداشتن اطلاعات و آشنایی کافی با این سامانه ها پیشنهاد می شود که محبوب ترین و قدیمی ترین آنها را انتخاب کنید. رند باز یک سامانه قدیمی و جامع در زمینه خرید و فروش سیم کارت می باشد که خدمات بسیار عالی و متنوعی را در این زمینه به خریداران ارائه می دهد.

سیم کارت قسطی رند

شما با مراجعه به سامانه های الکترونیکی می توانید برای خرید سیم کارت قسطی اقدام کنید. با ورود به سامانه به قسمت مورد نظر که مربوط به خرید سیم کارت های قسطی می شود مراجعه کنید. در این قسمت معمولا تمام سیم کارت های رند و یا سایر سیم کارت ها در گونه های متفاوت را مشاهده خواهید کرد. می توانید از بین شماره های مشخص شده شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا جستجو کنید. حتی امکان انتخاب سیم کارت قسطی رند وجود خواهد داشت. در صورتی که شماره مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید این شماره را از قسمت مشخص شده سفارش دهید.

خرید سیم کارت قسطی از سامانه های الکترونیکی

جهت خرید سیم کارت قسطی که شماره مورد نظر آن در لیست شماره ها پیدا شده است؛ آن شماره را انتخاب کرده و وارد صفحه خود شوید. در این قسمت اگر قبلا در سایت ثبت نام نکرده اید باید با وارد کردن اطلاعات شخصی خود ابتدا ثبت نام کنید. پس از ورود به صفحه شخصی خود وارد قسمت پیگیری سفارشات شده و با توجه به نوع سفارش جهت مطالعه شرایط خرید سیم کارت قسطی اقدام می کنید. بدین صورت می توانید ویژگی ها و شرایط باز پرداخت و اقساط سیم کارت را مشاهده کنید. اگر با شرایط مشخص شده موافق بودید می توانید اقدام به پرداخت مبلغ پیش پرداخت سیم کارت نمایید و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

در هنگام ثبت نام و خرید سیم کارت قسطی، با توجه به نوع خرید معمولا نیاز به ارائه مدارک شخصی و شناسایی خود خواهید داشت که در صورت نیاز چگونگی ارائه مدارک به شما اعلام می شود. با انجام تمام مراحل گفته شده می توانید به سادگی سیم کارت دائمی مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری کنید. با خرید سیم کارت قسطی در انواع مختلف علاوه بر پرداخت مناسب می توانید از خدمات مورد نظر سیم کارت خود استفاده کنید. با توجه به نشانه های اعتماد مخصوص سامانه های الکترونیکی دیگر هیچ نگرانی باید خرید اشتباه خود نخواهید داشت.

 

 

 

 

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

sepehr بازدید : 46 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید سیم کارت ایرانسل با رندباز!

ایرانسل جز اپراتورهایی به شمار می آید که به شما کیفیتی بی نظیر در مکالمه و اینترنت خواهد داد. بدون شک شما هم علاقه مند به خرید سیم کارت های رند هستید و میخواهید این سیم کارت ها هرچه سریع تر به دست شما برسند. اگر شما هم مانند عده دیگری به دنبال این هستید که خرید سیم کارت ایرانسل را به طور آنلاین انجام دهید میتوانید از سامانه های مختلفی در این زمینه استفاده کنید که برای این کار ایجاد شده اند اما با رندباز خریدی آسان و بی نظیر را تجربه کنید!

 

رندباز چه امکاناتی را در زمینه خرید سیم کارت ایرانسل به شما می دهد؟

رندبار در واقع به شما این امکان را می دهد که خرید سیم کارت ایرانسل را به صورت اینترنتی و کاملا آسان انجام دهید. شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. در این حال خرید آنلاین سیم کارت تا چه اندازه برای شما لذت بخش خواهد بود؟

شما میتوانید خرید سیم کارت ایرانسل را به صورت اقساط هم انجام دهید و دقت داشته باشید که این کار را تنها میتوانید توسط وب سایت رندباز انجام دهید. در واقع وبسایت رندباز مبنای کار خود را براساس اعتماد مشتریان ایجاد کرده است و به شما اجازه می دهد که به عنوان یک فرد حقیقی بتوانید خرید سیم کارت را به صورت آنلاین و بعضا به صورت قسطی هم انجام دهید.

رندباز شاید جز نخستین هایی باشد که در زمینه خرید و فروش سیم کارت های رند نیز به شما این امکان را میدهد که کار خود را آسان تر کنید. اگر شما هم به دنبال خرید سیم کارت ایرانسل هستید، دست دست نکنید و همین حالا در سایت رندباز ثبت نام کنید تا بتوانید جدیدترین و بهترین خط هایی که برای فروش ثبت شده اند را خریداری کنید. این کار در سامانه رندباز به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد و در واقع شما میتوانید از امکانات بی نظیری هم به صورت رایگان استفاده کنید.

 

چرا خرید سیم کارت ایرانسل از رندباز؟

شاید شما هم دیده باشید که اکثر شماره هایی که برای خرید سیم کارت ایرانسل میتوانید از آنها استفاده کنید، شماره هایی جدید هستند که بعضا رند هم نیستند. در این حال ممکن است که شما به دنبال شماره خاصی باشید که خرید آن تنها از رندباز امکان پذیر است. رندباز در واقع یکی از بهترین سایت هایی است که امکان خرید سیم کارت ایرانسل را به شما ارائه می دهد. البته که گفته می شود شما میتوانید کارهای بسیاری را در این زمینه انجام دهید تا شماره ای را که میخواهید دریافت کنید. شما میتوانید حتی خرید سیم کارت را به صورت قسطی هم انجام دهید.

ایرانسل از جمله اپراتورهایی به شمار می آید که عده بسیاری علاقه مند به خرید سیم کارت از آن هستند. معمولا دلیل این خریدهای عمومی این است که ایرانسل کیفیت در مکالمه و همچنین اینترنت پرسرعت را به شما هدیه می دهد و به همین دلیل هم عده بسیاری به دنبال خرید این سیم کارت هستند. البته آنچه که باید به آن دقت کنید این است که ایرانسل هم به عنوان یک اپراتور قوی دارای آنلاین شاپ های بسیاری است که شما میتوانید خرید اینترنتی سیم کارت را از آن ها انجام دهید. البته گفته می شود که در بین تمامی این فروشگاه های آنلاین، رندباز با توجه به سابقه ی درخشانی که در این زمینه دارد میتواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

با رندباز، خریدی آسان را تجربه کنید!

ممکن است که عده بسیاری در زمینه خرید و فروش سیم کارت ایرانسل، با به معرض نمایش قرار دادن شماره های رند سعی در کلاهبرداری داشته باشند. در این حال گفته می شود که رندباز به عنوان یک سامانه مستقل به شما اجازه خرید مستقیم و همچنین تضمین شده را می دهد. در وبسایت ما به هیچ وجه افراد اقدام به کلاهبرداری نمی کنند چرا که هویت آنها صددرصد احراز شده است. به همین دلیل هم گفته می شود که رندباز میتواند خریدی آسان را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر شما هم به دنبال خرید سیم کارت ایرانسل هستید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که به سامانه ما مراجعه کنید. شما در وبسایت رندباز میتوانید دنیایی از سیم کارت های فروشی را مشاهده کنید که به شما اجازه خرید و همچنین فروش را خواهند داد. ممکن است که شما به عنوان فروشنده نتوانید خریداری مناسب را برای سیم کارت خود پیدا کنید. رندباز این کار را هم برای شما آسان کرده است و شما میتوانید به آسانی سیم کارت مورد علاقه خود را خریداری کنید و یا سیم کارت خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

رندباز از جمله بهترین سامانه ها در این زمینه به شمار می آید. شما میتوانید برای این کار به سایت ما مراجعه کنید و همه اطلاعات لازم را در زمینه فعالیت های رندباز مشاهده کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که با یک بار خرید از رندباز، مشتری دائمی ما خواهید شد و میتوانید هرآنچه که میخواهید را به صورت آنلاین و با احراز هویت خریداری کنید و از خریدی آنلاین و سریع لذت ببرید! همین حالا به رندباز مراجعه کنید و سیم کارت مورد علاقه خود را خریداری کنید!

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

sepehr بازدید : 38 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

سیم کارت همراه اول را از رندباز بخواهید!
شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که بین اپراتورهای مختلف سیم کارت ها سردرگم مانده اید. در این حال باید بدانید که در واقع اپراتورهای مختلفی در زمینه تلفن های همراه و حتی اینترنت های همراه فعالیت دارند که از جمله آنها می توان به همراه اول اشاره کرد. همراه اول یکی از محبوب ترین اپراتورهایی است که در این زمینه فعالیت می کند و به شما اجازه می دهد که خرید سیم کارت خود را انجام دهید. آنچه که باید بدانید این است که آیا سیم کارت همراه اول را میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید یا خیر؟ آیا سیم کارت های همراه اول به عنوان یکی از پرفروش ترین اپراتورهای کشور به شما امکاناتی را خواهد داد یا خیر؟ در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا هر آنچه که باید را از سیم کارت همراه اول بدانید!
تعداد ثبت نام هایی که برای خرید سیم کارت همراه اول وجود دارد برای هریک از متقاضیان نامحدود خواهد بود. در واقع واگذاری هایی که در این زمینه انجام می گیرد براساس ظرفیت شبکه و همچنین امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا خواهد بود ولیکن گفته می شود که طبق ابلاغیه هایی که توسط وزارت ارتباطات و فناوری های اطلاعات ایجاد شده است، هر فردی میتواند یک سقف مجاز برای خرید سیم کارت داشته باشد که در واقع برای مشتریان حقیقی تا 10 سیم کارت فعال است. البته اینطور گفته می شود که این اپراتور، خرید بیش از 10 سیم کارت را برای مشترکین همراه اول غیرممکن دانسته است.
 

چرا خرید سیم کارت همراه اول؟
شاید نکته ای که باید بدانید این است که زمانی که اینهمه اپراتور در زمینه تلفن های همراه فعالیت می کنند چرا شما باید از سیم کارت همراه اول استفاده کنید. شرکت همراه اول از جمله شرکت هایی است که شما میتوانید خرید سیم کارت خود را از این اپراتور انجام دهید. آنچه که باعث تمایز این شرکت شده است در واقع این نکته است که این اپراتور به عنوان یکی از اپراتورهای همراه به شما اجازه یک مکالمه و همچنین دریافت پیام و اینترنت عالی را خواهد داد. شما میتوانید توسط این شرکت به آسانی هرآنچه که نیاز است را در این زمینه برآورده کنید.
دقت داشته باشید که همراه اول همچنین امکان خرید اینترنتی را نیز برای علاقه مندان فراهم کرده است و دیگر شما میتوانید با چندین کلیک به آسانی هرآنچه که میخواهید را خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که خرید اینترنتی باعث نمی شود که شما احراز هویت را انجام ندهید بلکه شما باید در اسرع وقت به یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه مراجعه کنید و خرید خود را ثبت کنید. البته دقت داشته باشید که ثبت خرید در واقع بدین معناست که شما سیم کارت را به صورت پستی دریافت خواهید کرد و حتی میتوانید آن را از نمایندگی های مجاز همراه اول نیز تحویل بگیرید.


آنچه که رندباز برای خرید سیم کارت همراه اول ایجاد کرده است
رندباز به عنوان یکی از سیستم هایی که در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کند به شما اجازه خواهد داد که خرید سیم کارت همراه اول را به آسانی انجام دهید. دقت داشته باشید که شاید در نظر شما این کار غیرممکن باشد چرا که خرید سیم کارت حتما باید به صورت حضوری انجام شود اما اینطور نیست. شما میتوانید خرید سیم کارت همراه اول را به صورت غیرحضوری از سامانه هایی مانند رندباز هم انجام دهید و به آسانی شماره مورد علاقه خود را انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید که آنچه که باید بدانید این است که رندباز به شما اجازه می دهد که حتی خرید سیم کارت همراه اول را به صورت قسطی هم انجام دهید.
بله شاید تصور کنید که خرید قسطی سیم کارت غیرممکن است اما اینطور نیست. البته این امکان تنها برای سیم کارت های دائمی امکان پذیر است و اگر شما بخواهید سیم کارت اعتباری را خریداری کنید باید آن را نقدا پرداخت کنید. در زمینه سیم کارت های قسطی شما میتوانید سیم کارت دائمی خود را در سامانه رندباز انتخاب کنید و پس از احراز هویت اقدام به خرید آن کنید. در این حال باید بدانید که نکات بسیاری را باید مدنظر داشته باشید. معمولا قسط هر یک از ماه ها روی قسط تلفن همراه شما پرداخت خواهد شد و این راهی است که شما میتوانید شماره مورد علاقه خود را به صورت کاملا راحت و اینترنتی و حتی به صورت قسطی هم خریداری کنید. می توان گفت که در زمینه خرید قسطی سیم کارت همراه اول، رندباز یکی از اولین سامانه هایی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون هم توانسته است به صورت کاملا معتبر در این زمینه فعالیت کند و به عنوان یکی از معتبرترین سامانه ها شناخته شده است. در نهایت می توان گفت که شما با خرید از سامانه رندباز میتوانید به آسانی سیم کارت همراه اول خود را خریداری کنید.

 

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

sepehr بازدید : 45 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

اصلا سیم کارت رند به چه معناست؟

اصولا سیم کارت رند به سیم کارتی گفته می شود که دارای شماره ی رندی باشد ، شماره ی رند نیز خصوصیات خاصی دارد، اگر تعریف جامعی بخواهیم از سیم کارت رند داشته باشیم ، می توان گفت که سیم کارتی می باشد که شماره ی آن به راحتی در ذهن باقی می ماند. این امر نیز با کارهایی مانند تکرار شماره ها ، پله ای بودن شماره ها و … رخ می دهد که تاحدی در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

در مورد مزایای سیم کارت رند در مقالات قبلی توضیح داده شد و گفته شد که چقدر می تواند مفید واقع شود . سیم کارت رند معمولا قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های غیر رند دارند و دلیل آن نیز طبیعی می باشد ، چرا که استفاده از سیم کارت رند می تواند مزایای بسیاری داشته باشد و همچنین برای کاربرد های بسیاری مورد استفاده قرار گیرد .

این مزایا می تواند شامل مزایای بصری مانند جلب توجه ، اعتبار بخشیدن به کار یا حتی برای معارفه و پرزنت بهتر مورد استفاده قرار گیرد . علاوه بر این سیم کارت رند می تواند خصوصیات و مزایایی نیز در برندینگ داشته باشد که در مقالات قبلی به طور مفصل به آن ها پرداخته شده است.

قیمت سیم کارت رند چقدر است؟

برای قیمت گذاری برروی سیم کارت رند ، تعاریف واحدی وجود ندارد ، چراکه سطوح رند بودن می تواند بسیار متفاوت باشد ، این کار در واقع باید توسط یک کارشناس در همین زمینه صورت پذیرد. اما مهم ترین روش قیمت گذاری بر روی سیم کارت رند در ابتدا مشخص کردن سطح رند بودن یک سیم کارت می باشد ، اینکه سطح رند بودن یک سیم کارت چگونه مشخص می شود در ادامه توضیح داده می شود.

تاثیر کد و نوع سیم کارت رند بر قیمت

قبل از تعیین سطح رند بودن سیم کارت رند می خواهیم به خصوصیات دیگری که بر روی قیمت این نوع سیم کارت ها تاثیر می گذارد صحبت کنیم ، شاید یکی از مهم ترین چیز هایی بر روی قیمت سیم کارت تاثیر می گذارد اپراتور آن سیم کارت و دائمی یا اعتباری بودن آن باشد ،معمولا سیم کارت های دائمی از اپراتور همراه اول ، با کد های مخصوص هر استان به خصوص کد 0912 که مربوط به استان تهران می باشد قیمت بالاتری نسبت به بقیه ی اپراتور ها و نوع سیم کارت های آن ها دارد .

فاکتور بعدی که در قیمت سیم کارت می تواند بسیار تاثیر گذار باشد اعتباری و یا دائمی بودن آن می باشد ، سیم کارت های دائمی به دلیل ، اعتبار بالاتر ، عدم نیاز به شارژ هرباره و همچنین ارزان تر بودن هزینه ی تماس در آن ها ، قیمت بسیار بالاتری دارا می باشند.

آخرین فاکتور تاثیر گذار در قیمت سیم کارت می تواند به کد آن سیم کارت اشاره نمود که البته بیشتر مربوط به سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد ، به این طریق شماره های کد 1 دائمی همراه اول (شماره هایی که با عدد 1 شروع می شوند) از قیمت بالاتری نسبت به کد های بعدی آن دارد. ترتیب قیمت گذاری بر اساس کد به همین صورت ادامه پیدا می کند.

تعیین سطح سیم کارت رند

تعیین سطح رند بودن سیم کارت رند ، باید توسط یک کارشناس صورت گیرد اما می توان در این مقاله در حد کفایت تا حدودی در مورد تعیین سطح سیم کارت رند صحبت کرد.

اولین نکته در تعیین سطح سیم کارت رند ، تعداد تکرار اعداد در شماره ی سیم کارت رند می باشد ، به این صورت هرچه تکرار یک یا نهایتا دو عدد در شماره ی تلفن همراه بیشتر باشد ، قیمت آن بالا تر می باشد.

نکته ی دوم را می توان به نوع تکرار اعداد اشاره نمود ، سیم کارت های رند می توانند دارای تکرار جفت جفت باشند ، مثلا عدد 13 دو یا سه بار در شماره تکرار شود ، همچنین این تکرار اعداد می تواند به صورت تکی باشد و عدد فرضا 5 سه ، چهار و یا حتی بیشتر در شماره تکرار شود ، معمولا سیم کارت هایی که تکرار عدد تکی پشت سر هم تکرار شود ، دارای قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت هایی می باشد که تکرار اعداد در آن ها به صورت جفت باشد..

نکته ی مهم دیگر در سطح بندی سیم کارت رند حایز اهمیت می باشد ، تنوع اعداد می باشد ، هرچه تعداد اعداد به کار رفته بین 0 تا 9 درشماره کمتر باشد ، تنوع اعداد در آن شماره کمتر می اشد و آن سیم کارت رند تر تلقی می شود.

البته نکته ی مهمی که در این موضوع وجود دارد این است که بعضی شماره های رند می توانند تمام اعداد بین 0 تا 9 را در بر گیرند اما ، با این حال رند تلقی شوند ، برای مثال می توان به رند ترین شماره ی ایران که به صورت 09123456789 می باشد اشاره نمود که در واقع گران ترین شماره تلفن ایران می باشد! این شماره ها معمولا دارای تغییر پلکانی می باشند و با اینکه تنوع اعداد در آن ها زیاد بوده ، اما فوق رند تلقی شده و قیمت بالایی دارند. و این قضیه از همان تعریف اولیه می آید که سیم کارت رند ، سیم کارتی می باشد که شماره ی آن به راحتی در خاطر می ماند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 771
  • بازدید کلی : 1,924